Monday, July 26

taman negara episod 3

gambar kali ni aku namakan episod 3 sbb kali ni kitorang jalan family2 je
budak2 masa ni dah balik ke johor..kitorang merayau lagi..
tapi mmg best woooooooooooooo.. ulang wooooooooooo
kitorang tak rayau banyak tempat pun
pegi kelah sancthuary & lata berkoh je
tapi sungai kat sini mmg best
cantik
jernih
air gunung lagi wehh
gunung apa? gunung tahan
uishh...tak terkata indahnya
ikut tetap ikut...
tak boleh tinggal tu


naik bot bersama...
bestnya kene banyak angin...


nak pegi tempat kelah tu jauh jugak la
lebih kurang dekat 40minit jugak tu...


yey...dah sampai...


jernih kan kan kan?

best kan kan kan kan..

fish feeding..
ini dia ikan kelah
mahal ooooo
boleh tengok je
tak boleh tangkap


kat lata berkoh
dah sejuk sangat nak mandi
lagi pun dah hujan
bye taman negara
nice visiting you
subhanallah

1 comment:

yahaya said...

best juga melawat tempat macam..ni,damai jer rasa

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...