Sunday, July 18

tahu tapi buat tak tahu aja!

aku pun dah terpengaruh dengan remaja yang berblogging guna cute miut anime ni..
walaupun aku dah tua, aku pun nak terai gak
jiwa muda ni
badan tua kot
hehe
ok 
start
sbb belum buat sarapan pagi
mata kena banyak tengok makanan sedap
otak pun kenyang

apa nak jadik dengan kos hidup yang dah makin tinggi?
sedangkan pendapatan macam tu jugak
boley mati wooo
petrol dah naik. harga barang lain confirm akan makin naik
emosi rakyat pun dah makin tinggi
stress pun jadi tinggi jugak
maknanya makin banyaklah masalah sosial nanti
pecah rumah, rompak, samun, etc...

   
 entahlah apa nak jadi pun tak taulah
yang aku tahu. hidup jelah macam biasa
sambil2 jimat2 kewangan


 mata kene tahan macam monyet ni kalau nampak benda best2
sbb sekarang dah kena jimat 
very very very very very very jimat
anak nak membesar
anak nak belajar
anak nak macam2 
kalau duit tak cukup
masa depan anak pun terganggu


 aaa...panas2 penat nak fikir pasal benda ni
sampai bila pun takkan habis masalah kewangan ni

ok.be positive 
walaupun tak ikhlas

tu ja ya!
ok buhbye!
(dengan penuh semangat sekali)


No comments:

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...