Monday, June 21

bibik ku mahu balik indon

petang tadi balik keje
macam biasa time amik anak
tapi tetibe je bibik aku tu
"cikgu.....saya berat ini mahu cakap"..
peh.berdebor aku. anak aku jatuh ke tadi?
ada pape jadik kat anak aku ke?
buat saspen gilosh bibik aku ni

"ada apa kak nor?..."
"saya kena balik indon....sebulan"
"hoh? sebulan? ada apa kak nor?"
"ya entah lah...rumah sudah banyak hal ni!'
"Hmmm.camne ni kak nor?"
"tak apa....erna boleh ganti.saya udah bincang sama dia.dia setuju"
"oh.kalau camtu saya tak kisah lah.."

erna tu aku kenal.dia kawan kak nor ni jugak.
rapat gak ngan anak aku
cuma risau gak kot2 anak aku tak nak kat dia
aku mmg bdebor mula2 tadi..nasib baik anak aku takde pape
buat gempak je bibik aku ni

rupanya anak dia dah 2  minggu  hilang
katanya malam sebelum hilang tu, ada seorang budak perempuan datang
esoknya dia hilang
entah2 kawin lari kot
hok hok hok
aku harap moga2 selamatlah bibik aku ni

No comments:

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...