Thursday, May 27

mencekik secret recipe dalam mimpi

hah.betapa tekak ni nak mencekik sepotong kek dari secret recipe
sedapnya
dengan dekorasi kedai yang nyaman,selesa
hah kau promo terlebih

bile kali terakhir aku menghadap secret recipe 
rasanya tahun lepas,masa besday sapa tah
hah.lama tau. lama
dah wajib sangat makan lagi ni
tunggulah nanti
MHHA balik je, aku nak paksa dia bawak aku pegi secret recipe
ingat aku tak reti pakse? aku mahir bab pakse2 ni.

sapa2 yang berangan nak makan secret recipe macam aku
hah sekarang korang tengok je lah dulu gambo2 nya kat sini
tapi jangan lupe datang lupe sini balik
jangan lupe daratan

punyelah lame aku tak pegi secret recipe
sampai aku tak tau sekarang SR dah ada cupcakes
aku memang lapuk


dah la ada cupcakes,ada pulak lagi pocket saver 
makcik2 tak caye
hah hambik gambar ni


tapi sorilah beb, bab2 makanan macam ni MHHA memang nak binik dia yang buat
kata dia NJ buat memang jadik western habis
kalah makcik pakcik saleh
betul tak MHHA, hah jangan tak ngaku
kene karang


peh, SR ni memang dah maju
hah kolotnya ayat aku
siap ada kek 3D lagi tu
peh,tapi hah kau tengoklah harga nya
lepas beli puasa seminggu
hahhah
 ko tengok ni
baru2 ni aku dijemput makan kek dari baskin robin
masa birthday cousin MHHA
hah tu satu lagi benda aku ketinggalan zaman
aku tak penah tau baskin robin ada kek
hei,boleh tak sesiapa tolong infokan aku semua benda yang berlaku dalam dunia ni?
aku memang lapuk
tapikan..kek nya cantik
tapi tak sedap pun
sory baskin robin
hehe





No comments:

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...

Protected by Copyscape Web Copyright Checker