Saturday, April 17

Master oh Master

aku nak sambung blajar...nak sangat...nak  sangat..
tapi entah kenapa ek..hati aku berbelah bahagi.. cam ada yang menghalang je..
(pelik)









aku sebenarnya suka  belajar daripada bekerja..belajar tu macam lagi seronok
sbb tak banyak tanggungjawab..sbb tak banyak masalah..hari2 fikir belajar, belajar, belajar ..
tak macam sekarang: masalah orang lain pun aku kena fikir kan..(oh, tidak..mulianya aku)















aku terfikir, kalau aku sambung belajar..sapa nak bayarkan rumah aku? aku tak nak jual..sapa nak bayarkan keta aku? aku tak nak jual...sapa nak bayarkan segala hutang piutang aku? hoohhhh..banyaknya..

pastu aku fikir, kalau aku sambung belajar kat oversea..laki aku camne? takkan aku nak stay sorang2 kat sana? oh,masalah2......

hmmm...sebenarnya semuanya bergantung kepada kepala otak aku..
nak pergi ke tak...
nak pergi ke tak..
nak mohon ke tak..
nak mohon ke tak...


apa kata...aku cuba dulu...? 
macammana nak uruskan yang lain, Insyaallah dapat jawapannya nanti

No comments:

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...