Tuesday, April 20

latest akasia: Adamaya


masa episod pertama siri Adamaya ni, macam tak best lagi..
biasa la, mana2 siri pun kebanyakkannya episod pertama mesti bosan sikit..
tapi bila dah lama2 sikit2 tertengok2..maka akhirnya 
melepak lah aku depan tv tiap2 isnin-khamis 6.30 ptg..hehe..
best jugak...

tapi aku rasa cam ceta ni asalnya daripada filem farid kamil n lisa surihani tu..aku lupa tajuk filem  nya apa..tapi lagu pun samalah! ada tak mana2 kawan yang terperasan cam aku jugak?

cerita ni not bad la..hiburan ringan yang menyenangkan..
cukup utk membuatkan aku tukar channel playhouse disney anak cikgee kepada slot akasia..wah2..ala2 keganasan kanak2 la...

so, harap2 ending cerita ni nanti tak mengecewakan lah!
(macam cerita Na-o-Mei haritu)
kalau tak, memang buang masalah tiap2 petang 

No comments:

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...