Thursday, April 29

kombinasi 100plus + pening kepala

bila pening2 kepala macam ni teringat pulak pada satu info yang aku baca daripada website pengguna muslim.

kata nya macam ni:
kalau pening kepala, campurkan air 100plus dengan air suam dan minum
insyaallah, boleh kurang pening kepale tu

rasanya ramai yang tahu tak elok banyak makan pain killer bila pening kepala
tapi rasanya ramai jugak yang tak amik peduli
haha..termasuk aku lah tu~~~ :)

tapi masalahnya, aku ada banyak kerja rumah termasuk kena urus anak..
kalau aku layankan pening kepala ni, apa pun tak siaplah nanti..
tak masak lah makanan tuk family aku nanti..
malam nak kena bangun buat susu lagi
kalau nak ikutkan pening kepala, wah! apa pun tak jadi
itu pemikiran singkat cam aku la..
heheee


tapi aku penah jugak try guna cara 100plus tu
boleh tahan la berkesan gak..
tapi bukan terus sembuh..beberapa ketika baru kurang sakitnya...
hehee...
tapi kepala aku boleh pening tiba2 kalau rumah bersepah..
oh oh ohh~~~



No comments:

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...

Protected by Copyscape Web Copyright Checker