Monday, May 7

Ramai betul orang bodoh kat malaysia ni

Waktu demonstrasi bersih haritu aku jauh nun di pulau kegemaran kami

Bila jejak kaki semula ke tanah besar
Baru lah bnyak video & gambar dpt ditonton

Ucapan aku pada semua peserta bersih 3.0

Tahniah
Congratulation

Sbb dah jadik orang paling bodoh dalam dunia secara beramai-ramai

Teringat cerita sewaktu nabi Adam diciptakan

Malaikat bertanyakan kepada Allah

"Kenapa mahu diciptakan makhluk yg akan melakukan banyak kerosakan?"

Inilah dia antara makhluk tak guna tu

Bodoh semua
Aku mmg benci tgk orang buat kerosakkan macam ni

Apa point bantah perang sana sini
Kutuk tindakan Amerika bla bla
Jika org disini juga bertatasusila macam syaitan?

Stupid moron



posted from Bloggeroid

No comments:

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...