Wednesday, May 16

.....entah

Yang hanya faham dlm hati aku skrg hanyalah Allah
Adakah aku yg terlalu sensitif
Aku pun tak pasti
Politik di tempat kerja semakin hebat
Mereka yg berkuasa makin merasa mereka bisa mengatur rezeki ssorg
Hebat
Maha hebat mereka rasa diri mereka

"Saya senang je, markah awak nnti saya bg sikit!"

Kalau bole, kalau mampu
Aku nak herdik depan muka dia
Aku nak maki dia puas puas
Itu semua kalau boleh
Hakikatnya aku tak bole dan aku tak mampu


Kawan yg bermuka semakin ramai
Depan muka putih
Belakang muka boleh jadi hitam

Aku hanya satu sampah yang boleh dibuang






posted from Bloggeroid

3 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Memang tak best jika suasana keja dikelilingi org yg kejap "hitam" kejap "putih".. :D. Heeee Kak Mirror anti dgn org2 yg cenggitu.

Tapi Gie... jika kita bersabar, lambat laun Allah bukakan kita jalan keluar dari belenggu org2 spt itu.

MASYA said...

nowdays...kat tpt keje mcm jd kemestian plak orang berpolitik untuk up kan diri sendiri n tindas org lain tanpa rasa bersalah...pelik kan???hurm

Gee Luth said...

Ya... Saya harap saya bole bersabar.. Tq :)

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...