Wednesday, April 13

saya seekor kancil yang te-sepet ditengah-tengah gajah

se-bena nya susah taw bila dua orang besa-besa bergado
kemudian kamu kena denga cerita yang be-lainan motip dikedua-dua pihak

benda macam gini boleh buat kamu pening kepale taw~~


pening tu boleh be-laku bila cerita kedua pihak berbeza
yang penting motip kedua pihak tu adalah nak se-same be-burukkan


yang paling pelik nya. patutnya orang kecik je boleh jadik kancil yang boleh te-sepet tu
tapi aku yang tak berapa nak  kecik pun boleh te-menjadi kancil



ala-kite nak buat keje taw
kite tak nak denga awak-awak orang gado taw
sebab kite mampus tak nak tau taw

http://www.clipartoday.com/_thumbs/014/HotBoss_tnb.png

**kite rasa macam nak buat macam ni je taw

No comments:

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...