Monday, April 11

black swan - satu cerita yang boleh dimenyesalkan selepas tengok

http://cdn.screenrant.com/wp-content/uploads/Black-Swan-movie-poster.jpg

whoa. seriously ini pendapat aku. dan kalau mereka2 rasa cerita ni best. itu bagus lah


pertama sekali, aku sangat tak suka pada elemen seks yang keterlaluan dalam filem ni
tapi tentulah, orang barat mmg tak sah kalau takde elemen seks yang melampau


walaupun jalan cerita dan lakonan natalie portman sangat sangat superb
tapi disebabkan elemen seks keterlaluan dipertontonkan secara jelas dan tanpa sembunyi
maka cerita ni sudah menerapkan unsur kebosanan kepada aku
suasana liar di kelab, hubungan lesbian & guru tari yang mengajar cara menaikkan nafsu
semuanya tanpa sembunyi


sedangkan pada awalnya cerita ni boleh dikatakan satu filem yang menarik perhatian dan penuh suspen,
tetapi bila terlalu banyak elemen yang tak patut diselitkan dicelah2 filem
maka, tumpuan pada motif utama penceritaan jadi agak terganggu



cerita ini mmg satu cerita yang hebat
tapi.entah kenapa aku rasa menyesal lepas tengok




**tak dapat lawan king's speech

1 comment:

.::WaNiE::. said...

ada yg kata citer ni maha bosan

tak kurang jgk yg kata superb

ko rasa2 aku perlu tengok ke x

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...

Protected by Copyscape Web Copyright Checker