Monday, April 4

apa nak buat dengan ipad 2

kalau ditakdirkan kamu mendapat ipad 2 sebagai hadiah
apa yang sebenarnya kamu akan buat?
lebih-lebih lagi bila kamu tak pernah ambik tahu secara serius mengenai ipad ni
tambahan lagi, kamu hanya biasa dengan microsoft dan tiba-tiba kena pakai mac
huh. mesti agak blur dan terhad apa yang kamu boleh dan berupaya lakukan dengan gadget tersebut
kan kan kan
http://www.mobilephone.co.in/wp-content/uploads/2011/03/apple_ipad2.jpg








ok.mari kita fikir sama-sama apa ya nak buat dengan ipad ni


ipad boleh dikategorikan sebagai tablet pc
dengan harganya yang lebih murah berbanding iphone
*hingga sekarang aku masih fikir kenapa ipad lebih murah dari iphone


mula-mula kita boleh menggunakan aplikasi e-book dengan ipad ni
wah.seronok kan boleh baca buku macam tu
tapi kebanyakkan buku kena beli online dulu.
agak sukar untuk orang yang tak ada kad kredit macam aku
aku memang suka membaca, tapi masa yang sikit menyebabkan aku dah tak pernah membaca
*malu


untuk aplikasi game apatah lagi kan
tak perlu disebutkan lagi game apa
berjuta-juta itu dah tentu
*juta? hmm....



selain itu, untuk orang yang ada anak kecik macam aku
ipad boleh digunakan untuk pembelajaran awal anak-anak anda....ya...macam best kan....
http://www.thehindu.com/multimedia/dynamic/00504/17mp_baby_ipad1_jpg_504163f.jpg





tengok lah budak zaman sekarang
keluar dari perut mak, dah terus dapat pegang ipad?
melampau.......


asas untuk ipad mestilah aplikasi untuk melayari internet
apa saja. facebook, google dan lain lain dan lain lain lagi




jika kamu mempunyai ipad 2
benda paling best jika pasangan kamu menggunakan iphone adalah face time
kamu boleh bervidiyo call dengan skrin yang lebih besarrrrrrrr punya
puas kan dapat tengok muka orang yang tersayang.... hehe... *jangan fikir sampai kesitu boleh?

 http://www.ipad2jailbreak.com/wp-content/uploads/2011/04/ipad-2g-with-facetime.jpg

sebenarnya banyak lagi yang kita boleh buat dengan ipad, tapi sbb aku belum ada benda ni  maka macammana aku nak cerita lebih-lebih? tak baik taw...

so, ipad 2 ni mmg best, memang best dan memang best!



*TERIMA kasih MHHA sbb berangan nak bagi saya ipad 2.. saya tunggu2 ni.... :))

No comments:

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...

Protected by Copyscape Web Copyright Checker