Wednesday, March 9

jangan buang anak pada saya boleh?

tepi mydin.mencangkung menunggu kawan pick up
sama peluk beg
hujan.


teacher di taska anak dah sms
"anak cikgu demam 39c"
otak dah tak boleh tumpu ni.
aku cuma nak paling cepat utk sampai taska
risau amat banyak


"gee.akak nak pegi beli goreng pisang kejap eh"


"aah. ok"


.....

"boleh tolong saya tak?" tiba-tiba


"err..nak tolong apa?"




"tolong pegangkan anak saya..."


"eh?"


"tak ada apa..saya nak pegi kereta kejap"


"er er..ok. tapi awak jangan lari pulak tau!"


"eh.tak lah. ni anak saya ni..."


ok.nasib baik dia dtang semula amik anak dia
aku dah panik sbb takut kot2 tu taktik dia tinggalkan anak dia pada aku

tiba-tiba waktu tu aku dah terfikir balai polis


*kalau betullah dia tinggal anak dia pada aku. wah! dapat anak segera satu lagilah aku...cute pulak tu!

1 comment:

Ladysirna said...

berani jg org tu suruh u pegang anak dia ya..nasib kena kat org baik, kalau org yg memang ada niat tak baik, dah jadi kes lain plak..

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...