Tuesday, December 28

kau ingat kau boleh dapat semua bende kau nak?

aku nak jadi seorang puteri raja
tapi.hoi tak logik sangat kau ni
sah2 kau lahir anak orang jawa.dah tu?

aku nak duit setinggi gunung
dah kalau setakat gaji cikgu cabuk
kau nak gaji banyak mane?

aku nak jadik secantik nasha aziz
ehem.dah badan bulat macam tu, boleh lagi fikir nasha?

aku nak pegi sipadan ikut laki aku
   ko ingat tempat keje kau tu bapak ko punye?
nak suka2 ati cuti lama2
 

uwaaaaaaaaaaa.aku sakit ati sebenarnya tak dapat ikotttttttttttttttt...aku mengidam tau nak pegi sipadan...sapa nak jawab kalau baby meleleh air liur tak dapat pegi sipadan?
eh, aku mengandung ke? (buat alasan gempak sikit moga2 dapat pergi lepas ni)

*motif entry ni hanya untuk sedapkan ati sbb tak dapat ikot MHHA


No comments:

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...

Protected by Copyscape Web Copyright Checker