Tuesday, December 14

isteri awak masak sedap ke?

kite kite selalu kate "bini aku masak sedap"
tapi bile kite makan ape bini die masak tu kite pun kate
"hmm..takde le sedap sangat pun" (dalam hati)

itu keadaan situasi aku 
aku pun mmg selalu sangat dah kene benda macam ni
tapi dalam banyak2 tu, bukan lah semua tak sedap
ada beberapa jugak yg sedap

http://4.bp.blogspot.com/_cESyJyP9qUw/TBhvI-OamVI/AAAAAAAACvw/o-2g6PzRYBk/s400/CookingAnimeGirl.jpg
ini adalah aku yang sedang memasak dalam keadaan cantik. *tipu sangat bukan?




selepas kajian tak rasmi aku
selama beberapa tahun
ok.aku mmg rajin buat benda tak berfaedah selain daripada menelaah pelajaran
kenapa bila mak kite masak je...sedap?
bile bini kite masak je...sedap?


ini adalah karena (oh.pengaruh indo kuat)
kesan bahan-bahan kimia yang terdapat dihujung jari setiap manusia
bahan-bahan kimia itu kemudian akan menyerap masuk kedalam molekul makanan-makanan yang dimasak itu tadi......sekian*

kesimpulannya:
bila kita dah biasa makan lelehan-lelehan bahan kimia yang dimasak oleh emak kita, binik kita ataupun bibik kita
mari kita bincangkan kebaikan nya

makanan akan menjadi lebih sedap

hubungan antara dua pihak itu akan jadik mesra

emak dan anak
suami dan isteri
bibik dan suami


hah!

betulkan betulkan?

ok. masih nak suruh bibik kamu masak ke?




2 comments:

Afiefah Safieni said...

bibik dan suami..
bahaya tu.!!

Lu'Luth said...

hek hek....bibik dan suami....

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...