Thursday, July 22

mari bercuti ke taman negara

seperti mimpi ku rasa...
akhirnya dapat jugak aku jejak kaki ke taman negara,pahang
sejak dulu selalu berangan
tiap kali tengok iklan cuti-cuti malaysia
aku akan rasa bestnya kalau dapat naik bot macam tu merentasi sungai
kalau laut aku dah banyak kali pegi
ni fes time aku nak masuk hutan
huishhh
ok jangan excited sangat
orang tua2 kata tak elok



hmm...kali ni siap mak aku pun pegi sama
so maknanya bila dia dah ikut maka barang satu rumah pun dia nak bawak
aku, MHHA dan Luth = 1 beg
mak aku= 1 beg yang melimpah ruah
pelik.
bawak baju punyalah banyak macam dia yang nak masuk hutan
aku rasa aku ngan MHHA yang akan masuk trekking
opss..baru teringat stamina tak tingkatkan lagi
owh,nak buat cane
dah terlambat
hehee..

perjalanan jauh ni..
confirm kebas bontot punya
luth janganlah dikau mengaruk dalam kete nanti
rosakkan mood orang je 

seronok bila dapat sama2 buat aktiviti dengan MHHA
banyak aktiviti kitorang dah buat sama2
diving, shopping,travelling,eating,sleeping
oh lari tajuk
tahape bende tah
syok sendiri
this time:trekking etc.

banyak aktiviti bakal buat nanti
canopy walkway
rapid shooting
lawat rumah orang asli
pegi jeram
yang paling aku excited canopy walkway tu
tapi gayat ooooo
boleh ke aku ni?
silap2 anak murid aku yang tolong aku nanti
haha...

k lah.
doakan kami selamat perjalanan pergi dan balik
foto2 bakal menyusul nanti
da........


No comments:

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...