Tuesday, July 20

kepala boleh meletup

gila kepala boleh meletup ke
tapi tu la yang kepala aku tengah rasa
bizi tahap tertinggi
badan dah rasa macam nak jalan mengengsot je
tak larat benar

kalau tengok dari beruk ni macam tension sangat kan
ye ar mana tak nya aku yang tade darah tinggi pun
boleh darah naik, pening kepala
sampai aku rasa muka aku bengkak
sekali aku tengok cermin rupanya mata aku dah merah. pipi dah sembab
oh tak nak explain lagi sbb memang teruk ya amat

rupa macam apa tah

sampai akhir bulan 7 ni tak ada rehat
dah macam artis terkenal
event berderet2
semua berebut nak sebelum puasa punya psal
masuk bulan 8 aku nak rest
kalau tak badan aku boleh tertanggal2 nanti


azam baru ni nak kurangkan makan panadol
tapi malangnya gagal lah! AIIYOOO

hAishh
anak pun dah bangun
terpaksa blah la ni
ok bye

No comments:

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...