Tuesday, July 20

apa punya bahasa la remaja sekarang ni dok guna

hish kalau dibaca cara budak2 remaja sekarang
http://www.emoticonizer.com
banyak sangat singkatan lah
tah apa2 nya

dya=dia
ney=ini
je=jerp

banyak lagi lah
tu kalau anak murid aku memang dah lama kene bebel
langsung tak pandai bahasa melayu
konon cool sangatlah tu
hish buat aku meluat je

http://www.emoticonizer.com

kadang2 tak paham apa pun kalau baca blog dorang ni
syok sendiri la tu

hahahaa

http://www.emoticonizer.com


3 comments:

HidrogeN said...

nama pun remaja, mudah terpedaya, benda yang nampak lain memang mudah terikutla

sis shuhada said...

hmmm mslhnya apa yg ditulis bukan singkatan pun, tp lg tmbah huruf supaya bunyi jd mcm org terbelit lidah.

Lu'Luth said...

aah..betul..lebih kepada words baru yang syok sendiri

There was an error in this gadget

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...