Tuesday, June 22

bila banyak sangat jalan rosak!

dah lama aku nak buat entry ni..
aku geram gile bila tiap2 pagi time pegi sekolah
jalan yang aku guna tu tak penah okey!
hoh! tak best..okey....
teruk.lobang sana sini
pagi2 dah rosakkan mood aku

ada satu kali tu
even sekarang pun still tak dibaiki lagi
lubang punyalah besar
sampai kene bwak keta slow ketepi betul jalan
takut kalau sebelah tayar termasuk
kompom susah nak kuar sbb dalam gilosh lubang nya
hoi.korang tak buat kerja ke?
ke duit dah abis
menyusahkan aku betullah

aku ingat lagi dulu time aku pregnant
perut aku memang sakit bila terhentak2 tiap kali lalu jalan situ
senak aku dibuatnya
bose wehhhh

No comments:

Selak Selak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mari berkenalan...

Protected by Copyscape Web Copyright Checker